Då var detta äventyr över

men oj vad skoj det har varit. Träffat så mycket trevligt folk och fått så mycket feedback - tack, tack alla goa människor som tog sig tid att stanna till hos mig, surrat en stund och/eller köpt med sig nåt av mina alster. Hade jag mer tid skulle jag göra detta oftare, kanske jag ska bli knalle när jag blir stor....

Här kommer lite bilder från mitt marknadsstånd....



med bla väskor, kuddar, burkar...




lappkast, barnkläder, haklappar, tårtfat...










Lampfoten, stolen och burken är klädd med tyg och sedan lackad. Brickan var från början en vanlig träbricka jag målat och dekorerad med en retrotapet jag haft i mina gömmor precis som skåpet som innan makeovern såg ut så här..


Hittade även en bild på lampfoten...



En sak som är säker är att till nästa knalleäventyr ska jag fixa mig nån typ av tält så jag inte måste rätta mina öppettider efter regnet - vissa saker ska man lära sig den svåra vägen ;)

I kväll blir det bara att sitta och slappa och spreta med tårna, inget skapande men kanske en god bok.

Höres
Anita


1 Fanny:

skriven

Men alltså Anita, så underbara barnkläder! Jag blir ju sugen på att skaffa en liten, bara för att få köpa dina kläder:) Du är verkligen superduktig!

2 Linda Söderlund:

skriven

Du! Skapa en grupp på facebook där du lägger ut dina alster till försäljning! Jätteenkelt, Hanna kan hjälpa dig annars! (Eller jag.) =)

3 Chatarina:

skriven

Såg verkligen mysigt ut! Förstår om det var många som stannade och kikade runt bland dina fina grejer :)

4 Emilie/Wildärtan:

skriven

Vilka fina grejer du återbrukat! Denna blogg åker in på min blogglista:-)

5 Emilie/Wildärtan:

skriven

Vilka fina grejer du återbrukat! Denna blogg åker in på min blogglista:-)

Kommentera här: