Så mycket bättre

Det känns som jag sätter nåt typ av rekord i antal blogginlägg om samma sak men nu lovar jag att det är det sista ni behöver befatta er med för nu känns jag ganska klar.
 
 
Som ni själv kan se skippade jag tankarna på trälådorna för jag fick en uppenbarelse när jag hittade två plastlådor som jag vid något tillfälle tiggt mig till på Ica. På affären var dom blåfärgade och fyllda med champinjoner men efter några varv med sprayfärgen bidde dom vita.
 
Det blev en hel del pyssel innan allt var klart för jag kom på att det blev rätt fint att klä pappskivor och rullar med tyg. Dessutom testade jag att tillverka en egen "spole" och den blev väl helt okej.
 
 
Så lördag det var igår hamnade jag förstås på loppis och inte gick jag tomhänt hem.
 
 
Den här veckan blev det tallrikar, grytlock och en fin kontorsstol som ska få en roligare kostym vad det lider.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
1 Mia:

skriven

Vilken trevlig blogg du har! Ramlade in här lite av "misstag" då jag är ute efter några nya bloggar att läsa och har börjat intressera mig mer för återbruk. Räkna med att jag återkommer! :-)

Svar: Så trevligt!
Välkommen till mig :)
Anita Stenmark

2 Åsa.Li:

skriven

Jisses så fint det blev! Blir inspirerad här råder kontors och pyssel kaos för tillfället....

3 Anonym:

skriven

Hej vad fint du gjort bland dina band och spetsar nu måste jag nog ta ett ryck och fixa mina. Hälsningar Evy

4 Emilia:

skriven

Så fint du gjort med alla fina band och spetsar!

5 Liie:

skriven

Så fint det blev med banden! Jag har också ett bandprojekt jag måste ta tag i snart, banden trasslar sig så i lådan så måste reda ut dem och rulla upp dem, är inne på precis samma tanke som du med band på pinne i en låda. Dock ska jag ha lock på min låda, mina band är inte lika roliga att titta på som dina :) Ska också tillverka egna spolar faktiskt, om du inte har något tips på var man kan köpa billiga?

Hittade för övrigt hit från blogg.se's forum, verkar vara en trevlig blogg så den ska jag fortsätta följa!

6 Mamma Mia:

skriven

Jag blev väldigt förtjust i ditt återbruk som du gör. Samlar oxå på dukar för ett kommande sy projekt av något slag-klädesplagg. Din samling med banden är ju hur fin som helst. Tittar gärna in här fler gånger. Hälsn Mamma Mia

7 PysselQvinnans blogg:

skriven

Ordning o reda med fint återbruk helt i min stil.

Kommentera här: