Fuskplåt

Tapeten jag talade om tidigare är nu inköpt så min minimakeover av köket kan ta sin början, få se om jag hinner starta under veckan. Tapeten i fråga var inte helt lätt att fota, lite svårt att få grepp om hur den egentligen ser ut..

 
..men jag kan berätta att den ska föreställa slitna plåtbitar som är sammanfogade med nitar och svets och jag tycker den är helläcker. Nu återstår att se om min ide funkar i verkligheten...
 
Jag har haft den äran i helgen att få umgås med barnbarn så tiden till pyssel har varit begränsad men jag har iaf börjat beta av den lista jag har på väskbeställningar och först ut till "slakt" är ett par välanvända jeans..
 
 
..av märket Fornarina och en mycket enkel blyertsskiss är till bra hjälp i det skapande arbetet.
 
 
Den gångna natten tillsammans med Teo gav väl inte mormor hundraprocentig utdelning på sömnkontot så risken är överhängande att flitens lampa släcks rätt snart.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Charlotte:

skriven

Vart kommer den urläckra tapeten från?

2 Bea:

skriven

Gaaalet mycket snyggt pyssel du har hunnit med. Kan inte ens plocka ut en endaste favorit för allt är makalöst. Heja dig!!!

3 Susan Billmark:

skriven

Otroligt vacker duk! Så duktig du är på att få till det genom att sy! Kram Susan

Kommentera här: