Ture Sventons favoritdag

En stor och riktigt god semla från Erikas cafe slank utan någon som helst svårighet ner i lilla maggen till eftermiddagsfika och vips känndes den inte så liten längre för rackarns så mätt jag blev. Så mätt att fettisdagsbullen som svägerskan frestade med efter den årliga bruna-bönor-och-fläsk-middagen fick bli kvar på fatet. Det måste ha varit bättre förr, då kunde man med lätthet trycka i sig både två och tre semlor på en och samma dag. Är det klokskap eller minskande näringsbehov månntro... :)
 
Jakten på nya ideer i jeansåterbrukets tecken är i full gång..
 
Jeansklädda plåtburkar i diverse storlekar duglig till både pennor, blommor annat rassel som ofta ligger och dräller borde kanske tilltala en tonåring, eller vad tror ni?
 
Nu får dessa skapelser stå och torka ett tag, så alla limfläckar försvinner, innan jag lägger på ett eller två lager klarlack. Under tiden ska jag testa lite andra ideer som jag samlat på mig.
 
Höres
Anita
 
1 Helena Högberg:

skriven

Jag är verkligen imponerad över dina aldrig sinande ideer vad man kan göra!

2 Pleu:

skriven

Dom där lär gå hem ordentligt! :) Jag blev stormförtjust i den lilla burken med alla fållarna på tvären, urtjusigt! :)

3 Sanna:

skriven

Såå läckra!! =)

Kommentera här: