Fåtöljmakeover - check!

Jeanspusslet är nu färdiglagt..
 
 
 
Bortsett från den usla bildkvaliteten så ser det lite märkligt ut då man upplever att stolen svävar, det är nämligen så att bokstavligen står uppallad då benen saknas, dom gamla i trä ska bytas mot industrihjul.
 
Jag känner mig rätt nöjd med makeovern, återstår bara att höra om ägaren instämmer eller om jag får börja om från början....
 
Ha nu en riktigt bra fredag.
 
Höres
Anita
1 Pysselfarmor:

skriven

Häftigt!

2 lopplisa:

skriven

Kult!! Cool! Kul!!

3 hennihenni:

skriven

Imponerande! Och fiffiga fickor för choklad eller annat livsnödvändigt ;)

4 Heimlaga:

skriven

Supersnyggt som alltid, din jeansåtervinning är så otroligt välgjord! Jag tänkte fjärrkontroller när jag såg fickorna.

5 lopplisa:

skriven

Temat för Fiffiga systrars månadpyssel denna månad är inredning, men det kanske du redan har koll på?? Ja, är inte detta inredning, vad är då det?

6 moni:

skriven

Men vad snyggt!! Du e ju så vansinnigt skicklig. Jag vill också göra!
Ägaren måste ju ha blivit fullständigt kollrig av lycka. Bra med fickor till stickor, glasögon och annat som man vill ha i närheten.

7 Annika:

skriven

Wow, så otroligt cool stol! Du är fantastiskt duktig på att återanvända jeans, blir alltid så himla snyggt!!!

Jag önskar att min symaskin skulle klara av att sy lite snyggare i jeanstyg....

8 Jessica:

skriven

Jag var tvungen att gå in och kolla direkt, jäklar va snyggt!
/ Jessica, Lycksele.

9 Malin - fröken pyssel:

skriven

Vad coolt, och hjälp vilket jobb, imponerande!

Kommentera här: