Gasen i botten

Symaskinen stampar och går och fem klänningar med ärm och krage är nu helt klara..
 
 
Då är det bara att torka svetten och sömma vidare.
 
Höres
Anita
1 charlotte:

skriven

Så jättefina! Väcker lusten att sy till liv. Dock har jag hamnat i nåt sorts stiltje med göromålen. Ganska nära branden är vi, känner många som är i fara. Ligger lite lågt. Skaparlusten infinner sej nog då brandläget stabiliserat sej. Kram

Svar: Branden nere hos dig är svår att ta till sig vidden av och hur de drabbade har det, det är ju sånt som händer i Amerika och Australien inte i Sverige. I tisdags kände vi röklukten ända här uppe hos oss, så 70 mil bort. Tänker på er!
Anita Stenmark

2 Katarina:

skriven

Hej! Vad mycket fina saker du gör! Jag har en fråga om militärfilt. Var får du tag på det? Jag provade att köpa från en överskottsbutik och den filten var impregnerad med malmedel och lukta illa. Den gick inte att använda inomhus.
Vänliga hälsningar
Katarina

Svar: Jag har köpt mitt lager på en loppis och körde dom i maskin i 60 grader.
Anita Stenmark

3 Mia Claesson:

skriven

Så fina klänningar. Modellen är ju alldeles underbar!

Kommentera här: