Ledig lördag - härlig lördag!!

Underbart med en helg som inte är intecknad till sista minuten!! Tiden är helt och hållet min egen och i min skalle staplar sig ideerna på varandra, måste betyda att formen är på topp igen :)
 
Jag måste bara berätta att här i Storuman har vi det himla bra, glömmer man bort en tid hos frissan så blir hon på inte vis sur och tvär utan bokar glatt en ny dag för undertecknad att få dom grå stråna uppdaterade. Otroligt men sant! Hos mig slår förstås skammens rodnaden nytt världsrekord och omgående funderar jag hur i sjutton jag ska kunna gottgöra min trogna hårfrissa. Tänk, tänk... hm... hon blev ju mormor härom sisten.. det kan kanske vara nåt att spinna på..
 
 
Jomenvisst, så gick det till när lilla Line fick sitt lapptäcke.
 
Nu ska jag och äkta hälften gränsla cycklarna och trampa iväg till ortens skördemarknad.
 
Ha en härlig lördag allesammans!
 
Höres
Anita
 
1 Linda Söderlund:

skriven

Wow! Det var minsann ingen dålig förlåtmig-present! Så fin!

Kommentera här: