Härmapa

Som många andra inspiraras jag av tidningar, butiker, andra bloggar mm. Och precis som många andra har jag ofta tänkt - "det där kan man väl göra själv". För det mesta stannar det vid tanken men så ibland går jag till handling, som när jag hittade dessa vaser på loppis..
 
 
..tre udda föremål som med hjälp av lite färg ska komma att matcha varandra perfekt.
 
 
 Jag har använt mig av sprayfärg som lagts på i tunna lager, när den vita torkat riktigt maskerade jag för att sedan lägga på kopparfärgen och efter en natts ytterligare torkning är dom då klar att användas. Billigt och roligt återbruk.
 
 
 
Höres
Anita
 
 
 
 
1 Linnea:

skriven

Så glad att dem ska få pryda mitt hem. Jag älskar dem redan♥

2 Sanna:

skriven

Åhh snyggt! Vilken bra ide! =)

SV: Tack snälla du <3 Har fått sova ett par nätter nu men energin är fortfarande på botten tyvärr..suck.. Men skam den som ger sig..

Sköt om dig <3

Kramar
Sanna

3 Lena:

skriven

kanon fina blev dom :)

4 Cicci H:

skriven

Makalöst snygga!

5 Monkan:

skriven

Vaserna blev kanonfina.

Kommentera här: