Åter i semestermood

De två dagarna i Hemavan gick, precis som jag misstänkte, i värmens tecken med en inomhustemp i tornet på 38,9 grader. Med hjälp av en kylanläggning som lämnar mycket övrigt att önska fick jag ner den till "bara" 34,7 innan jag gick hem på söndagkväll.
 
Man blir allt bra seg i sån värme, känns som sirap i hjärnan. Idag har det dock varit riktigt svalt, runt 20 grader, och när jag kom hem stod regnet som spön i backen samtidigt som den gode Tor tydligt talade om var han fanns.
 
Vad passar bättre en sån gång än att krypa ihop på balkongen med nåt trevligt att läsa som tex senaste nummret av Ottobre Kids
 
 
 
Fanns en hel del som jag blev sugen att hugga in på.
 
 
En tredelad stass med galen blandning av färger och mönster.
 
 
Annorlunda huvtröja och slappa byxor med tvåfärgad mudd.
 
 
En skitasnygg ensambel till den lille flygaren, jag är helt såld på mössan och glasögonen!
 
Jag hann även titta i två nya böcker som låg i brevlådan men den resensionen får ni en annan gång för här ska ritas mönster.
 
Höres
Anita
 
 
 

Kommentera här: