Igångsparkat ufo och dopingpresent

Den härliga och humoristiska "Lopplisa" har tagit på sig att få oss andra att göra något åt våra "tappade-lustar" eller som det också kallas - ufo´n och jag har bestämt mig för att anta utmaningen då jag som så många andra har en hel del sådana på mitt samvete. Vilken skulle jag då välja? Jo det fick bli en hög med tygkvadrater som från början var ämnade för ett bäbistäcke och så tänker jag att det får förbli..
Inte speciellt upphetsande nu men med lite TLC så tror jag det kan bli riktigt bra - fortsättning följer med andra ord.
 
För ett tag sedan fick jag ett småtrevligt uppdrag av en familjemedlem som var inbjuden på dop och ville ha med sig en lite ängel. Fram plockades mina "Tilda-böcker" och ett litet gossebarn såg så dagens ljus. Tillåt mig presentera änglakillen Willmer..
Så har vi lagt ytterligare en helg till historien och nästa söndag är det första advent och årets mysiga tid ligger framför oss - ska njuta av varje dag!!
 
En sista bild innan jag återgår till bäbistäcket fotade jag igår morse då vi efter några dagar med plusgrader hamnade under nollan vilket resulterade i en vacker buske precis utanför vår dörr..
 
 
Ha en härlig söndagskväll så höres vi.
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: