Tredjedagjul

Efter annandagen borde väl tredjedagjul komma, rent logiskt eller hur?
 
Vi har firat en lugn jul i svärmors stuga, ägarinnan, maken, makens kusin och undertecknad där vi inte behövt sakna snö alls, nej här har skottast och trampats varje dag.
 
Idag morskade jag upp mig och plockade fram skidorna och drog iväg på en tur dår det väl var lite si och så med glid men det tar ju på mer att staka sig utför. Hur det nu var med det fick jag mig iallafall en härlig naturupplevelse..
 
 
God fortsättning önska jag er alla.
 
Pyssla lungt!
Anita
1 Pia:

skriven

Härliga bilder!! Inte för att jag precis saknar snön... men ändå.. så här på bild är det ju finfint! :)

Svar: :)
Anita Stenmark

2 Sanna:

skriven

Oj oj va vackert! Här har vi knappt sett en snöflinga på hela vintern.

Önskar er en god fortsättning och ett gott nytt år <3
Kram
Sanna

Svar: Tack detsamma!!
Anita Stenmark

Kommentera här: