En grå dag i november

Det såg ut att bli en rätt fin dag i morse när snöflingor började falla men rätt snart övergick det till blötsnö och till sist regn.
Alltså så här är det, när väl snön kommer ska den vara kall och landa på en frostig backe och är inte förutsättningarna dom rätta så väljer jag fortsatt barmark. Basta!
 
Sån här krispig och fin miljö vill jag att naturen bjuder oss på så att julstämningen kommer på plats.
 
På den kreativa fronten så har jag faktiskt lyckats få ihop den väska jag började med i oktober, en ny modell som jag inte blev helt nöjd med men jag tror den har utvecklingspotential..
 
Storleken är bra, formen kan komma att ändras men det som är svårast är att få till en bra "stängning". Blir nog till att gnugga geniknölarna så dom glöder.
 
Få se, då har jag lyckts ro i land mitt fyrtiosjunde alster för året vilket, enligt mina mattematiska kunskaper, säger mig att det återstår fem (5) arbeten innan jag nått målet jag satte i januari. Tjoho!!
 
Ha en bra kväll så höres vi!
Anita
 
 

Kommentera här: