I mål!!!

Nu har det hänt! Jag har producerat 52 olika pysslerier av det som finns hemma eller sånt som inte har kostat mig en sekin och det känns kanon!!!
 
Eventuellt kan ni tycka att jag tar en genväg så här på upploppet men se det bjuder jag på men gott humör :)
De två återstående projekten tillhör klassen "enklare" men som jag sagt tidigare så räknas även dessa.
 
I fredags uppvaktade vi vår måg som fyllde 41 många år och den yxa som han fick av oss blev inslagen i papper och band från den fina buketten som jag fick via blombud så där fredagslagomt. Detta simpla återbruk får numrering 51.
 
Då blir alltså nr 52 en skokartong som fått nya kläder med hjälp av tapetrester, inga konstigheter alls. En tapet, lite tapetklister och lite tid.
Känner mig grymt nöjd med att klara det jag föresatt mig långt borta i januari - femtiotvå arbeten som skapats utifrån det som jag har haft hemma. Hurra, hurra, hurra!
 
Nu ska ni inte tro att jag tänker låta december gå i inaktivitetens tecken, nej nu tänker jag utmana mig själv igen och ge er, mina trogna följare, en adventskalender. Det kommer att handla om egna arbeten, gamla som nya, inspirerande idéer jag fått från andra bloggare, Pinterest, tidningar och diverse tv-program. Så gott folk, om ni har lite tålamod kvar är det bara att hålla ut och kanske kommer det finfina idéer som passar just er.
 
Höres
Anita
1 Camilla:

skriven

Det ser jag fram emot ✨

2 Heimlaga:

skriven

Verkligen flitigt jobbat!Tänk om alla tog hand om "skräp" som du gör!

Kommentera här: