Med ett öga för design

Hur snygg är inte Olle Eksells ikoniska Ögon Cacao, ja man får väl säga att hans poster har blivit en riktig designklassiker som ännu dock inte pryder nån av mina väggar men däremot finns dom snart på en kökshylla nära mig. Upprinnelsen är att jag hittade ett instagramkonto kallad "madebyhanna" och hon hade diy:at så snygga burkar att jag bara måste göra ett eget försök.
 
Så här såg burkarna ut som jag plockade fram ur mina gömmor - inte speciellt upphetsande.
 
Lite svart sprayfärg och några datautskrifter senare så skulle man kunna tro att dom är inköpta i designbutiken.
Med dessa svarta skönheter har jag faktiskt lyckats få ihop fyrtio (40) färdig arbeten i mitt projekt "använddetduharochskapa52påettår" och jag börjar tro att jag ska ro det i land.
 
Gokväll gott folk så hörs vi
Anita
 
 
1 Pia:

skriven

Superfina!! Gillar skarpt idén med att skapa av det som finns på hemmaplan :)

Kommentera här: