Det krävdes sju försök..

Ser ni vad jag ser?
 
Ja förutom mina tofflor och en del av tv-hyllan. Det jag ser eller snarare inte ser är varvbyten för på det sjunde skedde det, jag kom på hur man gör osynliga övergångar! Som precis allt annat, enkelt när man kan.
 
Nu tänker jag att det är bäst att gör något annat kreativt till nästa projekt så jag inte helt kör fast i virkträsket och glömmer alla andra färdigheter. Tror att jag ska försöka mig på att sy maken en pyjamas eller finns det några bättre tips där ute måntro? :)
 
Ha en skön kväll
Anita
1 Heidi Kristin Herbst:

skriven

Hei! Nydelige matter du lager! Jeg har også lagd noen slike (og planlegger flere). Kan jeg spørre hvordan du lager usynlige overganger? Heidi

2 lopplisa:

skriven

Jättefina alla din mattor! En pyjamas till maken låter inte dåligt! Just i dagarna har jag själv börjat virka så smått en matta. Jäklar du måste allt ha fått en underarm större än den andra? Som på en tennisspelare??? :)

Kommentera här: