Trött men himla nöjd

Vilken fantastisk dag jag hade i ateljen igår med en massa härliga möten med både kända och okända personer. Tack alla ni som kom och förgyllde min dag!
 
Nu när jag har lagt sista handen på 50-tals fåtöljen är det ju inte mer än rätt att ni får se resultatet.
 
Bildkvaliteten har lite mer att önska men det får jag bjuda på. När stolen kom in i mitt liv var den som så många andra från den här tiden klädd i svart galon och nu är den prydd med jeans som burits i ägarfamiljen. 
 
 
Med en bild från ateljen tagen när jag slog igen för dagen vill jag önska er alla en trevlig söndag!
Anita
1 Anonym:

skriven

Vilken häftig stol det blev, du är verkligen bäst. Kramar från Lena i Nyköping

Svar: Tack för det Lena!
Anita Stenmark

2 Annika:

skriven

Så himla SNYGG stol!! Jag älskar allt du gör med jeans!

Svar: Så trevligt att du gilla mina kreationer. :)
Anita Stenmark

Kommentera här: