Ny månad, nya möjligheter

Så kan vi arkivera 2017´s första månad!
 
En ny månad med nya möjligheter är en devis som just nu är mer än vanligt påtagligt för mig, som ni kanske förstår. Jag börjar dock min femtio procentiga tjänstledighet med att jobba heltid då vi de fakto är inne i bokslutstider och det tar lite extra tid och tankearbete att få ihop.
 
Inför mitt framträdande på Grand tänkte jag att jag skulle skapa nåt "eget" att ha på mig och här är resultatet..
 
 
Naturligtvis valde jag mitt favoritmaterial, denna gång av märket "Tiger of Sweden" tidigare buren av en stilig Storumanyngling. Tack Nicklas för donationen!!
Jag har i vanlig ordning försökt spara så många detaljer som möjligt samt att jag ville att det skulle framgå att det faktiskt är byxor som konverterat till klänning. 
 
Helgen spenderas i svärmors fjällstuga och precis som alla andra gånger stormtrivs vi.
 
Ha en trevlig lördag!
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 lopplisa:

skriven

Kan inte tänka mej annat än att du var finast av alla på Grand!!

2 Annika:

skriven

Fantastisk klänning!! Så snygg!!

Kommentera här: