Regnet det bara öser ner..

.. men vad gör det när kroppen är fylld av kreativitet och förråden svämmar över av alla möjliga typer av material?!
 
Hittills har jag färdigställt tre virkade mattor och resten av tiden har ägnats åt min "hemsida-to-be". En sak är klar att det blir inte enklare med åren när det kommer till IT-teknik, i allafall inte för mig. Är man tjurig och har bra support så löser sig det mesta... tro jag.
 
För att ni inte helt ska tappa intresset tänker jag visa lite av det som kommer att finnas i webbshopen när det väl är dags.
 
Tre virkade mattor där en mäter 145 cm och det andra två 110 cm i diameter.
 
För övrigt kommer ni att hitta bla..
 
.. produkter som jag vill minnas jag har visat förrut.
 
Min gissning är att jag förmodligen inte kommer att ha några jättelager utan förhoppningen är att mina blivande kunder ska komma med egna önskemål som jag kommer att göra allt för att uppfylla, helt utifrån tillgång till de material som krävs för respektive beställning. Allt känns både spännande och läskigt men mest himla roligt!!
 
Nu säger jag tack för idag och glöm inte att hålle tummar och tår för våra fotbollsdamer!!
Anita
 
1 Doris:

skriven

Jag ser verkligen fram emot din hemsida och webbshop. Önskar dig all lycka till!

Svar: Vad glad jag bli, och tack för lyckönskningen som kan behövas :)
Anita Stenmark

2 charlotte:

skriven

Här är en till som väntar med spänning på starten av hemsidan! Lycka till <3

Kommentera här: