Länge sedan sist, folks!

Äntligen säger jag och syftar på både nytt blogginlägg och "första vackra dan i maj"!
 
Då det gäller det sistnämnda så kan jag bara säga att den kom inte en dag för tidigt - som jag har väntat och längtat!
 
När det kommer till blogginläggen så har det som sagt varit glest med den varan under våren, det beror inte på lättja utan handlar mer om tidsbrist för här jobbas det för att försöka bygga ett lager som jag kan visa upp när min hemsida ska sjösättas.
 
Att bygga en struktur utifrån min företagside är svårare än jag trodde. Allt tar ju sån tid! Tid som jag helst vill lägga på det återbrukande hantverket men skam den som ger sig. Målet är utsatt och jag ska baske mig nå det!
 
Den senaste tiden har det kreativa arbetet handlat om jeansåterbruk...
 
 
..och resultatet är två kappor, två jackor, en overall och en klänning.
 
Lite blommpyssel lockade solen oxå fram..
 
 
 Ha nu en riktigt trevlig vecka så hörs vi.
Anita
1 Stubbetufsa:

skriven

Hoi! Her var det kreativitet så det lyste! Jeg har leggende mengder av stoff fra gamle plagg som er fullt brukbare. Her var det inspirasjon til tusen. Må visst tenke og tegne litt!

Kommentera här: