Finn fem fel..

Ett av alla broderier jag fyndat på loppis var egentligen jäkligt tråkigt och jag kände att det behövde någon typ av uppgradering så jag plockade fram min låda med broderigarn och började frihandsbrodera.
 
Resultatet tycker jag blev bra mycket bättre och det känns bra att vet att någon annans nedlagda arbete får "leva vidare" tillsammans med mina krumelurer. Kudden är av modell större och mäter 65x65 cm och skulle någon vara intresserad så kostar den 500kr.
 
Ha en bra vecka
Anita
 
 
1 Anna:

skriven

Hej!
Nu kunde jag inte hålla mig längre, nu var jag tvungen att kommentera. Helt fantastiska 5 "fel" (ja, jag hittade alla fem :D )!! Speciellt pride-flaggan gör mig glad. Jag har suttit och läst din blogg i säkert en timme nu och blir så inspirerad att jag håller på att spricka. Tack!

Svar: Jag blir så himla glad när jag inspirerar någon :)
Anita Stenmark

Kommentera här: