Tapetsera mera

Ännu en vecka på upphällning men denna skiljer sig lite från övriga då den ska avslutas med en utbildning. Jag åker nämlingen iväg till Skellefteå för att delta i en helgkurs i tapetsering. Jag har gått en för en hel del år sedan så jag tänkte att det var dags att fräscha upp kunskaperna och jag ser verkligen fram emot utflykten.
 
När det kommer till möbeltapetsering så är det ju en varianten av återbruk som verkligen gör skillnad och en fåtölj är ett överkommligt projekt kan jag tycka. Jag har genom åren klätt om olika modeller i varierande svårighetsgrad och naturligtvis lärt mig en hel del, inte minst av misstag.
 
Några av mina omklädningsprojekt och det är ju rätt tydligt vilket mitt favoritmaterial är.
 
Hoppas ni får ett lika trevligt veckoslut som jag förväntar mig att få.
 
Ha det gott
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 

Kommentera här: