Snart är det jul igen

Nu är det dags att ladda inspiration inför den kommande högtiden vilket kan göras på många sätt - tidningar, pinterest, min inspopärm dvs en analog pinterest eller plocka fram allt "juligt" material som finns i gömmorna och bara göra.
 
Igår kväll så valde jag det sistnämnda och utifrån det så bidde det en kudde..
 
.. med tomtemor och dito far i fullt julstök. 
 
Vill minnas att jag inte visat någon bild av den numera helt färdigställda sammetsstolen så här kommer den.
 
Dom rosa benen fick sig en omgång med sandpapper och då det såg lite tamt ut så visste jag att någonstans hade jag en bit garvat skinn som skulle kunna lyfta uttrycket till en annan nivå, vilket jag tyckte det gjorde, vad säger ni?
 
Ha en härlig fredag
Anita
 
1 Annelir:

skriven

Snygg!

Kommentera här: