Det är dags för fredagsmys

Jag insåg snabbt att jag behövde en bättre möbel framför skyltfönstret och då inget passande fanns att tillgå så var det bara att kavla upp ärmarna och börja jobba. I vårt förråd har vi ett litet lager med träplank i olika dimensioner som fick duga som material och skruvarna hade jag oxå sedan tidigare så kostnaden för skapelsen är försvinnande liten. Med såg och laddad skruvdragade som sällskap fick jag det optimala fredagsmyset.
 
Varje gång jag gör något sånt här tänker jag - tack gode gud för skruvdragaren!! 
 
Jag är ingen finsnickare men vaddådå, jag fixar dom enklaste konstruktionerna och jag är supernöjd med min nya hylla.
 
Idag kommer jag att vara i ateljen och påta på, kanske jag till och med hinner ta upp skapandet där jag slutade innan flytten tog all min tid i besittning.
 
Har ni vägarna förbi är ni välkommen in på Skolgatan 2, lokalen bredvid den anrika friseringen "Solkatten".
 
Ha det gott!
Anita

Kommentera här: