En nöjd trötter

Efter att ha vikt all ledig tid till förmån för min nya atelje så börjar jag få en känsla av någonting trivsamt där i slutet av tunneln. Jag har målat och tapetserat samt fått flytthjälp av äkta hälften så nu är det mesta på plats men ändå inte om jag säger så då jag saknar bra förvaring i mitt lagerytrymme.
Nyproducerade förvaringsmöbler finns det i uppsjö av på markanden men det stämmer ju inte riktigt in med mitt återbrukstänk så får jag lösa det provisoriskt medan jag bygger och/eller jagar rätt på något på andrahandsmarknaden. Är det någon som har nåt till övers kan ni ju bara hojta till, jag kan tänka mig allt från gamla köksskåp till förvaringshyllor för garageutrymmen mm mm.
 
Jag blev så himla nöjd med väggarna i mitt nya arbets- och visningsrum, en stor förvandling till ett litet
pris. Här ser ni före- och efterbilder..
 
 
 
Väggen mitt emot stora fönstret målade jag vit med färg som jag hade kvar sedan uppfräschningen i Stensele och de övriga fick en makeover med hjälp av tre kataloger utgångna tapetprover á 25 kronor plus priset för tapetlimmet. Tror inte det går att renovera billigare.
 
Min förhoppning är att det ska vara så pass presentabelt så att jag kan hålla öppet till helgen. 
 
Ha det gott till vi hörs!
Anita
 
 
1 Anonym:

skriven

Var har du nu ditt nya ställe ? /Anngerd

Svar: Det ligger på Skolgatan i Storuman, bredvid friseringen Solkatten.
Anita Stenmark

Kommentera här: