Tjugoentusenniohundratretton dagar

Ytterligare en helg har passerat, en helg utan ateljejobb, en riktigt ledig helg med andra ord. Vi har varit på besök hos barn och barnbarn i Umeå där gårdagen bjöd på riktigt gråväder...
 
..men det hindrade inte undertacknad att ta en lång och skön promenad utefter Umeälven. 
 
På tal om dagar som har passerat så har jag idag levt 21 913 dagar vilket betyder att jag fyller 60 år på tisdag. 
Kan ni fatta, jag närmar mig pensionen! Alltså, min bästa tid är nu!!
 
När jag fyllde femtio hade jag stort partaj men denna gång väljer jag att åka bort. För de som eventuellt planerat att uppvakta mig vill jag säga att ni är så välkommen att komma förbi på fika nån annan gång och då jag har allt jag behöver och mer därtill så skippar ni det där med presenter och blommor. Ska vi säga så?
 
Ha nu en bra vecka så hörs vi en annan dag.
Kram på er / Anita
 
1 Anonym:

skriven

Grattis så här lite i förskott 🥂🍾🎉🎂

Svar: Tack för det :)
Anita Stenmark

2 Heimlaga:

skriven

Grattis! Du hittar säkert någon skaparinspiration dit du åker, oavsett vart det är!

3 Monika Norberg:

skriven

Grattiskram från Monika. Med önskan om en fin födelsedag!

Kommentera här: